Květen 2012

30.května

30. května 2012 v 17:15 | me |  Mia
Přemýšlela jsem si jak to s námi vlastně je. Jaké máme cíle, zájmy..
Zjistila jsem že cíl pro nás není cílem. Cíl je pro nás je další skokánek, protože za každým cílem je další cíl. Nekončící příběh zdá se. Ale myslím že až budeme psát ve škole úvahu, vím co budu psát :)

Snídaně: nic
Oběd: zeleninový salát+ mandarinka
Večeře: bílý jogurt a hrst jahod

Pití: voda a višňový džus
Pohyb: ráno jsem byla na odběru krve :(. Dopadlo to strašně a mám celou napuchlou a fialovou ruku takže pouze chůze :( :(

papa zlata ♥

Včerejšek,dnešek,zítřek...

29. května 2012 v 22:17 | me |  Mia
Nebudu se tu omlouvat za to jak jsem nepsala. Nebudu ani psát výmluvy přes 515415 řádků. Na to tu stejně není nikdo zvědavý :D. Optimismus se stále drží a tak aspoň něco. Pardóón za to že jsem nepsala :D

Podle nadpisu by jste čekali že budu vypisovat jídelníčky ze včera i z dneška a tak. Věřte že bych ráda, ale ono není v podstatě co vypisovat. Možná dnešní kopeček rýže na oběd a na večeři tři třešně :D. Chci podotknout, že jsem ted v takovém dosti divném rozpoložení takže nevím...asi se vám tento článek líbit nebude, ale třeba taky jo. Ironie na blozích o PPP? wow

Pokud jste došli až sem, tak vám došlo že tímto článkem jsem zde (na blogu) opět ONLINE :D odmlka byla protože: víkend, matka, škola, matka, škola...

Dneska jsem byla na gynekologii. Holky věřte mi, že jsem se bála, co mi řekne. Věřte mi, že když mi dělala ultrazvuk a viděla vystouplé kosti tak jsem se bála...a "v pohodě". Uvozovky proto, protože jdu zítra na odběry krve a pak se uvidí...ale říkala, že si myslí že mi napíše hormony a bude to v pohodě :). Takže asi se není až tak čeho bát.

V nadpise je zítřek. Je tam proto protože se chci už dát zase do pořádku a s vámi a s blogem mi to půjde lépe ♥ takže:

Jídelníček:
Snídaně: polovina bílého jogurtu 0,1% tuku (75 g)
Svačina nic
Oběd: šopský salát (jídelna, vyberu z tama balkánský sýr)
Večeře: nic

Pohyb: s Jill budu muset začít odznova, ale to nevadí, baví mě to- Jill 30 day shred (1. level)
Abs workout
posilování prdele,ruk, stehen a břicha
sklapovačky 100
tělocvik

Zítřek prostě bude super....ohlásím se zítra večer :* pápá pusinky
btw. taky se tak těšíte na prázdniny ? :D

25.května

25. května 2012 v 22:50 | me |  Mia
Ahojky...sorry že píšu tak pozdě, ale po pravdě jsem dneska nechtěla psát vůbec.
Zaprvé- pila jsem rum :/ :(. Zadruhé- jedla jsem jak rakovina :D a zatřetí- už od prosince jsem nedostala menstruaci.
Jde to vše do piče a já prostě dneska nenapíšu ani jídelák a ani pohyb. Zítra jsem celý den mimo domov takže jíst snad nebudu :D a večer napíšu jak to šlo :*. Jak vždycky říkám: každý den nemůže být perfektní :D :D

Pá zlatíčka :* a promiňte že píšu ironicky, ale dnešek je blbej :(

24.května

24. května 2012 v 17:43 | me |  Mia
Ahojky zlatíčka ♥
Dnešek dva testíky :) docela v klídku. Potom pochůzky na městě(pošta,drogérka..) atd.
Dneska vám chci říct něco málo o mě a mojí minulosti :
Nikdy jsem váhu,postavu a to jak vypadám neřešila. Nikdy jsem nebyla nějak zvlášť štíhlá a jednu dobu mi dokonce doktorka doporučovala dietologa. Já se na to vysrala(pardóón) a dál si jedla sladkosti, pečivo, tučné jídla a to vše ve velkých porcích. Určitě znáte to, když se jede na výlety ze školou , že jíte i více než normálně...bylo více výletů,oslav atd...
A tak se stalo to že při mé výšce 165 cm jsem měla 69kg. Obezita to ještě není, ale bylo to něco příšerného. To bylo minulé léto.
Před Vánocemi jsem si řekla že se začnu hlídat abych do prázdniny nějak vypadala k světu. Jo docela to šlo: odmítání cukroví, odmítání chlebíčků, odmítání svíčkové. Pak nastal zlom a z mého odmítání se stala BULIMIE : začalo to rohlíkem se salámem, pak 5 kinder řezů, potom chipsy, potom marmeláda, kakao, čokoláda a nakonec jsem to zasypala strašně moc cukrem :/ následovalo zvracení a pak zese na novo. Potom nastalo zase období diet. Tenkrát jsme si s holkama řekli že budeme držet Dukanovku...já jsem jí vydržela nejdéle a potom to zase vyústilo v MIU. Řekla jsem si dost. Vlastně jsem si to neřekla, přišlo to samo. Nevím kolik vážím, protože se bojím stoupnout si na váhu, ale 29.května se vážím tak napíšu :)

Jídelníček:
Snídaně: kiwi+ voda s citronem (35 kcal)
Svačina: nic
Oběd: čtvrtka rohlíku+ zeleninový salát (ředkvičky,okurek,paprika,ledový salát) (cca 100kcal)
Večeře: nic

Pití: sklenice vody s citronem, čistá voda- 3,5 litru :D (v tomto ohledu jsem ze sebou naprosto spokojená)
Mimo: orbitky
Pohyb: chůze (hodně); dřepy; posilování: nohy,paže a prdel; 2.den-1.level- Jillian Michaels 30 day shred

Pro dnešek vše ♥

23.května

23. května 2012 v 20:14 | me |  Mia
Znáte to, když vám řekne někdo mmm vypadáš dobře, tys zhubla, kolik kilo máš dole? Pokud ano určitě znáte ten pocit chvilkového vítězství. Říkáte si, že jste něco konečně dokázali. Jenže pak se může stát že přijdete domů, podíváte se do zrcadla a řeknete si: KURVA vždyť jsem tlustá jak prase! Tak tak jsem se dneska měla :/
A to mi ještě mamka řekla větu: Panebože ty už vypadáš nějak nezdravě :D. Konec toto :D

Snídaně: mrkev (40 kcal)
Svačina: nic
Oběd: kousek tresky s bramborou ( cca 90 kcal)
Večeře: nic

Mimo: jak jinak než zelené orbitky ♥
Pití: 3,5 litru čisté vody
Pohyb: chůze( asi sto kilometrů všude možně :D); tělocvik (běh- s kámoškou jsme hecly ještě dvě kolečka na víc..myslela jsem že se zblázním :D); sklapovačky-100; posilování paží, stehen a prdele; dřepy; 8 Min Abs Workout;
+ chtěla jsem zkusit ještě něco nového a odzkoušeného :D takžéé:
1.den-1.level- Jillian Michaels 30 day shred (hodně mi to vyhovuje)

Dnešek ještě nekončí...mám před sebou mnoho učení ale tak co :D
Doufám že jste si dnešek taky tak ne(užili) :D ani nevím zda jsem si dnešek užila

Mějte se famfárově ♥♥♥♥

22.května

22. května 2012 v 21:16 | me |  Mia
Jedním slovem POHODOVÝ den . :) Miluju takové dny. Takové, kdy mám sílu, odhodlání a chuť bojovat ♥
Ve škole nudička :D , ale dalo se to přežít. Zašla jsem do muzea :) a pak nakoupit.
Na tréninku, který začíná vždy ve 4 bylo strašný dusno, ale i přesto jsem to zvládla :D

Zvládla jsem dneska naprosto všechno co jsem chtěla :). Teďka už jen chill ♥
Oběhnu vás zlatíčka, přečtu si věci na zítra a na čtvrtek do školy a spinkááát ♥

Jídelníček
Snídaně: voda s citronem + polovina knackerbrotu (20 kcal)
Svačina: nic
Oběd: cizrnový salát + čtvrtka rohlíku ( chodím do jídelny a prostě něco před ostatníma musím a i chci sníst..dneska byla čočková polévka a plus dávali ještě nějakou čokoládu- odolala jsem ♥) (cca 150)
Svačina: Cocacola Light
Večeře: nic

Mimo: zelené orbitky ♥ (závislost), 1 cigareta (po tréninku si vždycky jednu dám)
Pití: 3,5 litru čisté vody, voda s citronem, lightka
Pohyb: chůze; sklapovačky 100; posilování: paže, břicho, stehna, prdel; dřepy; trénink 90 minut( tanec-hip hop+ protahování)

Pápá milovaní ♥

21.května

21. května 2012 v 19:04 | Me |  Mia
Znáte ty dny kdy vstanete a řeknete si: doprdele dneska to bude na hovno. Tak to jsem přesně dneska měla já :D NAHOVNO. Vstala jsem a ani se mi nechtěla umývat hlava :D.
Ve škole se dívat na znuděné obličeje spolužáků, ještě znuděnější obličeje učitelů a na MILKU, která zírá tou svou fialovou barvou přes sklo automatu . A když už si říkáte že to nemůže být horší, tak potom vám jeden otrávený xicht řekne, že tento týden píšeme další 456123452565422045567826 testů :D :D ale já jsem optimistka a beru to s klidem :D
Tomu cáru papíru, kterému se říká vysvědčení ukážu prostředníček a prázdniny, grilovačky, oslavy, stanování a táák ♥♥♥...

Jídelníček:
Snídaně: půlka knackerbrotu+voda s citronem (20 kcal)
Svačina: nic
Oběd: jablko + hrstka těstovin (cca 140 kcal)
Svačina: Cocacola light (plechovka)

Pití: 3,5 litru čisté vody, sklenice vody s citronem, lightka
Pohyb: tělocvik(běh); chůze; sklapovačky(100); posilování: pánev,nohy,paže, břicho; dřepy+ chtěla jsem zkusit nějaké to cvičení :D 8 Min Abs Workout

Pro dnešek vše berušky :*

20.května

20. května 2012 v 21:13 | me |  Mia
Nesnáším víkendy. Matka neléhá ať jím. Večer se pije. Babička peče buchty... dneska jsem to ale ustála :)
Snídaně- zelený čaj, ovocný salát (pomeranč a jablko),voda s citronem
Svačina- nic
Oběd- trochu zeleninové polévky, kopeček rýže s omáčkou, dvě kyselé okurky
Večeře- nic

Mimo- 1 bonbónek tictac
Pití- zelený čaj,voda s citronem, čistá voda 3 litry, matonka jemně perlivá 2 sklenice
Pohyb- chůze, posilování paží, pár sklapovaček

Pohyb totálně na hovno, ale tak byla neděle no :).
Včera to byla teda katastrofa- nanuk, tofík, musli a strašně moc vodky s rybízovým džusem :D

Plán na zítra:
Snídaně- voda s citronem
Svačina- káva s mlékem
Oběd(jídelna)-zeleninová polévka
kuřecí prsa v smetanovobylinkové omáčce s těstovinama
Svačina- nic
Večeře- nic

Pohyb- tělocvik ve škole, orbitrack 20min, sklapovačky 100, paže, švihadlo, zadky, nohy, dřepy a protáhnutí